poniedziałek, 1 września 2014

Last days of holidays and beginning of the school

Hejka kochani ♥
Dzisiaj przychodzę do Was z postem o tym jak spędziłam ostatnie dni wakacji oraz o początku szkoły. Już dziś  wszyscy odwiedziliśmy szkolne mury i zakończyliśmy kolejne wakacje - czas błogiego lenistwa. W niedziele (24.08.) wybrałam się z mamą do Krakowa. Postanowiłyśmy, że pojedziemy pociągiem. Był to jeden z bardziej udanych dni wakacji. Spędziłam z mamą cały dzień, choć nie robiłyśmy nic nadzwyczajnego. Gdy dojechałyśmy poszłyśmy coś zjeść do KFC, po czym udałyśmy się na rynek. Dzień minął bardzo przyjemnie. :)



Opowiem Wam o jeszcze jednej wycieczce. W czwartek wybrałam się z rodziną do ENERGYLANDII
Jest tam naprawdę świetna zabawa, wszystkim polecam ten park rozrywki. Są tam atrakcje za równo dla mniejszych dzieci jak i dla dorosłych.





 Jakość ostatniego zdjęcia jest bardzo słaba, za co bardzo Was przepraszam, ale jest to zbliżenie (z innego zdjęcia). :)
Dziś zaczęliśmy już szkołę, z czego pewnie nie wszyscy się cieszą. Ja idę do 2 klasy gimnazjum i patrząc na mój jutrzejszy plan lekcji odechciewa mi się wszystkiego. Mam 7 lekcji, więc wyjdę ze szkoły o 14.25.  Chemia, dwie matematyki..... Nie ma nic gorszego. I jeszcze do tego dochodzi wczesne wstawanie. :(

A Wy ile macie jutro lekcji?
Do której klasy idziecie w tym roku?
Jakich lekcji najbardziej nie lubicie?
>>>>ASK<<<<
Widzimy się w następnej notce. ♥
Buziaki, Julka

6 komentarzy:

  1. Obs/obs? :) pozdrawiam
    http://estoy-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że miło spędziłaś czas
    pozdrawiam i zapraszam
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie zaczęłam liceum, a Ty ciesz się, że chodzisz jeszcze do gimnazjum. To jest wspaniale spędzony czas!
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, przepięknie wyglądasz, *-* włosy idealne <3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :)
    ps. mogłabyś kliknąć w baner sheinside na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju, uwielbiam parki rozrywki, mogłabym przesiadywać w nich całe dnie i by mi się nie znudziło. :)
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦Każdy komentarz i obserwacja motywuję do dalszej pracy
♦ Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu
♦ Masz do mnie jakieś pytanie? Napisz: julkablog543@gmail.com

Etykiety

2015 (1) atmosfera (1) autumn (1) beauty (4) blog (1) christmas (1) ćwiczymy (1) dziewczyna (1) end (2) Energylandia (1) family (2) fashion (8) flowers (1) forever (1) friend (2) gotowa do działania (1) grass (1) hairstyle (1) hejty (1) hm (1) holidays (4) house (2) inspirations (1) instagram (1) interentshops (1) internet (4) jeans (1) kompleksy (1) koniec (1) kosmetyki (1) koszule (3) Kraków (1) kurtki (1) kwiaty (1) lba (2) leaf (1) lifestyle (25) lucluc (1) lucluc.com (1) mix (1) mountains (1) natura (2) nauka (2) new year (1) nike (1) nivea (1) nominacja (2) nowy rok (1) ootd (1) opinia (1) outfit (1) park rozrywki (1) pasterka (1) photo (3) photographer (3) plany (1) powrót (1) przemyslenia (1) przyjaciel (2) pytania (1) recenzja (2) rodzina (1) school (3) shop (4) shops (1) shorts (1) sights (1) sklep (4) spalamy (1) sport to zdrowie (1) sports (1) sposoby school (1) stolica (1) stylizacja (2) swetry (1) szary (1) szkola (3) szkoła (1) światectwo (1) święta (1) tag (3) Tatry (1) tematyczne (9) thematic (2) top (1) tumblr (1) undertwenty (1) wakacje (3) warsaw (1) Warszawa (1) wigilia (1) wygrana (1) wyzwanie (1) Zator (1) ziaja (1)