środa, 20 sierpnia 2014

BACK TO SCHOOL #2

Hej kochani !
To już mój drugi post z serii "BACK TO SCHOOL". Na początku planowałam, że będzie to kilka outfitów, ale postanowiłam, że pokaże Wam ubrania, które moim zdaniem będą wygodne i praktyczne do szkoły. Pojawią się tu zarówno spódniczki, jak i bardziej sportowe ubrania.

KOSZULE

                        LINK                                   LINK                                  LINK                                LINK
 

SPODNIE

                                 LINK                                 LINK                                LINK                           LINK

SWETRY

                                     LINK                             LINK                             LINK                              LINK

SPÓDNICZKI

                                 LINK                              LINK                               LINK                               LINK

BLUZY

                             LINK                                 LINK                                 LINK                              LINK

Jak Wam się podobają ubrania? Czy uważacie, że będą praktyczne do szkoły?

Chciałam Was jeszcze poinformować, że dostałam dziś maila z informacją iż wygrałam w loterii, którą organizowała pewna bloggerka  okazji 10 tysięcy wyświetleń. Gdy dostanę paczkę z kosmetykami, które są nagrodą zrobię dla was notkę o nich. Zostawię Wam również linki do loterii oraz wyników konkursu. LOTERIA klik   WYNIKI klik 
Dziewczyną, które wygrały z całego serca gratuluję oraz gratuluję 10 tysięcy wyświetleń. 

Pozdrawiam, Julka

20 komentarzy:

  1. Myślę że najpraktyczniejsze do szkoły będą bluzy- strasznie lubię je nosić!
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ciuchy :) zapraszam do mnie :) http://karolina7-zycie.blogspot.com
    obserwujemy ? odp u mnie zostaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urania bardzo fajne mimo, że niektóre nie w moim stylu :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu:
    http://martyna-k.blogspot.com/2014/08/rok-bloga-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ubrania, myślę że świetnie nadają się do szkoły :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://megride.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne są te dwie czarne spódnice.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o ciuchy to bluzy najbardziej przypadły mi do gustu :) Czekam,żeby zobaczyć paczkę :D
    Zapraszam do mnie http://justloveyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy. Ja szukam koszul do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszule sa extra! <3
    prowadzisz suoer bloga;*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję tak ja ty mojego :) http://karolina7-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza z # najlepsza :)
    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij! <3
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy, gratuluję wygranej :*
    obserwujemy?
    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te rzeczy w sam raz do szkoły <3
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs ? Czekam na odp. u mnie ;*
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ! Więcej szczegółów u mnie ^.^
    ♥ ♥ ♥ http://my-littleee-world.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ubrania :) Najpraktyczniejsze będą spodnie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te marmurki! Muszę sobie takie kupić :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń

  15. poklikane i liczę na rewanżyk ;D

    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne bluzy, a zwłaszcza ta pierwsza! ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. poklikałam we wszystko :)
    ps. mogłabyś kliknąć w link na moim blogu? :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne! :) szczególnie bluzy.

    poklikałam, liczę na obs :)
    byisiuuulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikam :) zapraszam do mnie :) http://karolina7-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦Każdy komentarz i obserwacja motywuję do dalszej pracy
♦ Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu
♦ Masz do mnie jakieś pytanie? Napisz: julkablog543@gmail.com

Etykiety

2015 (1) atmosfera (1) autumn (1) beauty (4) blog (1) christmas (1) ćwiczymy (1) dziewczyna (1) end (2) Energylandia (1) family (2) fashion (8) flowers (1) forever (1) friend (2) gotowa do działania (1) grass (1) hairstyle (1) hejty (1) hm (1) holidays (4) house (2) inspirations (1) instagram (1) interentshops (1) internet (4) jeans (1) kompleksy (1) koniec (1) kosmetyki (1) koszule (3) Kraków (1) kurtki (1) kwiaty (1) lba (2) leaf (1) lifestyle (25) lucluc (1) lucluc.com (1) mix (1) mountains (1) natura (2) nauka (2) new year (1) nike (1) nivea (1) nominacja (2) nowy rok (1) ootd (1) opinia (1) outfit (1) park rozrywki (1) pasterka (1) photo (3) photographer (3) plany (1) powrót (1) przemyslenia (1) przyjaciel (2) pytania (1) recenzja (2) rodzina (1) school (3) shop (4) shops (1) shorts (1) sights (1) sklep (4) spalamy (1) sport to zdrowie (1) sports (1) sposoby school (1) stolica (1) stylizacja (2) swetry (1) szary (1) szkola (3) szkoła (1) światectwo (1) święta (1) tag (3) Tatry (1) tematyczne (9) thematic (2) top (1) tumblr (1) undertwenty (1) wakacje (3) warsaw (1) Warszawa (1) wigilia (1) wygrana (1) wyzwanie (1) Zator (1) ziaja (1)