wtorek, 12 sierpnia 2014

BACK TO SCHOOL #1

Hej kochani! W tej notce pokaże Wam co udało mi się kupić do szkoły. Nie zakupiłam jeszcze wszystkiego i myślałam o tym, aby napisać jeszcze jedną notkę tego typu. Na początek pokaże Wam jakie zakupiłam zeszyty.

Kupiłam je w Biedronce. Niestety nie było dużego wyboru, więc musiałam się zadowolić tym.
Nie musiałam kupować piórnika ponieważ kupiłam nowy w maju, wiec nie ma sensu kupować nowego, ale go wam pokaże. Kupiłam również w Biedronce długopis i ołówek automatyczny. 





Na nowy rok szkolny postanowiłam kupić również jeansy, więc w niedziele wybrałam się do pobliskiej galerii handlowej NIWA w Oświęcimiu. Jeansy kupiłam w H&M. Są bardzo wygodne i od razu mi się spodobały. Zapłaciłam za nie 79,99 zł. Myślę, że jak na jeansy to okazyjna cena.



Pozdrawiam Was, Julka. :)







11 komentarzy:

  1. Zeszyt z Ewą Farną kupiłaś w Biedronce? o.O W takim razie chyba też się muszę wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zeszyty z napisem oxford chyba najbardziej mi się spodobały :)
    Piórnik też jest świetny. + obserwuję i zapraszam do mnie http://wikkistyl.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłaś kupić kilka zeszytów w Biedronce, a następnego dnia wybrać się do innego sklepu :)
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jeansy :)
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne Jeansy <3 Ja również byłam na zakupach i również kupiłam spodnie ;)
    Bardzo podobają mi się Twoje posty :) Czekam na dalsze :*
    http://oleeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jeansy
    Ja musze jeszcze dokupic pare pierdolek i bede miec wszystko :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeansy świetne :)
    Szkoła i te wszystkie wielkie zakupy.. Zeszyty masz świetne ;3

    http://byaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oświęcim niwa, mieszkamy obok siebie ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohoho, ja za jeansy nigdy tyle nie płacę. W sumie staram się robić zakupy w takim okresie, że np. za dwie pary jeansów zapłaciłam ostatnio 40 zł. Kocham Vero Modę <3

    OdpowiedzUsuń

♦Każdy komentarz i obserwacja motywuję do dalszej pracy
♦ Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu
♦ Masz do mnie jakieś pytanie? Napisz: julkablog543@gmail.com

Etykiety

2015 (1) atmosfera (1) autumn (1) beauty (4) blog (1) christmas (1) ćwiczymy (1) dziewczyna (1) end (2) Energylandia (1) family (2) fashion (8) flowers (1) forever (1) friend (2) gotowa do działania (1) grass (1) hairstyle (1) hejty (1) hm (1) holidays (4) house (2) inspirations (1) instagram (1) interentshops (1) internet (4) jeans (1) kompleksy (1) koniec (1) kosmetyki (1) koszule (3) Kraków (1) kurtki (1) kwiaty (1) lba (2) leaf (1) lifestyle (25) lucluc (1) lucluc.com (1) mix (1) mountains (1) natura (2) nauka (2) new year (1) nike (1) nivea (1) nominacja (2) nowy rok (1) ootd (1) opinia (1) outfit (1) park rozrywki (1) pasterka (1) photo (3) photographer (3) plany (1) powrót (1) przemyslenia (1) przyjaciel (2) pytania (1) recenzja (2) rodzina (1) school (3) shop (4) shops (1) shorts (1) sights (1) sklep (4) spalamy (1) sport to zdrowie (1) sports (1) sposoby school (1) stolica (1) stylizacja (2) swetry (1) szary (1) szkola (3) szkoła (1) światectwo (1) święta (1) tag (3) Tatry (1) tematyczne (9) thematic (2) top (1) tumblr (1) undertwenty (1) wakacje (3) warsaw (1) Warszawa (1) wigilia (1) wygrana (1) wyzwanie (1) Zator (1) ziaja (1)