piątek, 1 sierpnia 2014

My holidays - my time of family

Hej pysie ! W tej notce powiem wam troszkę o moim wyjeździe w góry. :) Pisałam Wam wcześniej, że jadę 19 lipca, lecz plany troszkę się pozmieniały  wyjechałam dopiero 23 lipca. Mój pobyt w pięknej Bukowinie Tatrzańskiej trwał do 28 lipca. Na wstępie chciałam zaznaczyć, że nie zdobyłam żadnych szczytów, gdyż z moim 7-letnim bratem jest to niemożliwe. Byłam kilka razy w Zakopanem. Wyszłam na Gubałówkę, ale niestety złapał mnie deszcz. W czwartek pojechałam z rodziną do Białki Tatrzańskiej, na termy. Byłam tam 4,5 godziny, ale czas bardzo szybko mijał. Sześć dni minęło bardzo szybko.






A Wam jak mijają wakacje?
Spędzacie je z rodziną czy z przyjaciółmi?
Wyjeżdżacie gdzieś? 


9 komentarzy:

  1. bardzo ładne zdjęcia :) zapraszam do siebie ---> http://asiakoniuszek11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. prowadzisz świetnego bloga : )
    ja spędzam czas z przyjaciółmi :)

    dodaje do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :)
    ciekawy blog


    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Optymistyczny post;)

    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że świetnie spędziłaś czas :*
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać u mnie :*
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :) Też byłam w Zakopanym

    Pozdrawiam~http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia!
    Szkoda tylko, że takie malutkie ;)

    Obserwuje i pozdrawiam :)

    sztukapielegnacji.blogspot.com
    &
    anormalnyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post,ładne zdjęcia. Jak chodzi o wakacje to u mnie były kolonie w Bułgarii,Mazury,oczywiście przyjaciele i rodzina.

    http://oliwia-to-ja.blogspot.com/2014/08/moje-ulubione-aplikacje-na-android.html Zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń

♦Każdy komentarz i obserwacja motywuję do dalszej pracy
♦ Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu
♦ Masz do mnie jakieś pytanie? Napisz: julkablog543@gmail.com

Etykiety

2015 (1) atmosfera (1) autumn (1) beauty (4) blog (1) christmas (1) ćwiczymy (1) dziewczyna (1) end (2) Energylandia (1) family (2) fashion (8) flowers (1) forever (1) friend (2) gotowa do działania (1) grass (1) hairstyle (1) hejty (1) hm (1) holidays (4) house (2) inspirations (1) instagram (1) interentshops (1) internet (4) jeans (1) kompleksy (1) koniec (1) kosmetyki (1) koszule (3) Kraków (1) kurtki (1) kwiaty (1) lba (2) leaf (1) lifestyle (25) lucluc (1) lucluc.com (1) mix (1) mountains (1) natura (2) nauka (2) new year (1) nike (1) nivea (1) nominacja (2) nowy rok (1) ootd (1) opinia (1) outfit (1) park rozrywki (1) pasterka (1) photo (3) photographer (3) plany (1) powrót (1) przemyslenia (1) przyjaciel (2) pytania (1) recenzja (2) rodzina (1) school (3) shop (4) shops (1) shorts (1) sights (1) sklep (4) spalamy (1) sport to zdrowie (1) sports (1) sposoby school (1) stolica (1) stylizacja (2) swetry (1) szary (1) szkola (3) szkoła (1) światectwo (1) święta (1) tag (3) Tatry (1) tematyczne (9) thematic (2) top (1) tumblr (1) undertwenty (1) wakacje (3) warsaw (1) Warszawa (1) wigilia (1) wygrana (1) wyzwanie (1) Zator (1) ziaja (1)