sobota, 13 września 2014

tematycznie kosmecznie - wygrana

hej wszystkim!
Dziś zapowiadana notka o wygranej w konkursie. Paczka doszła już w czwartek, ale z racji tego, że jest szkoła, nauka i  nie mam za wiele czasu piszę notkę dopiero dziś. Wygrałam 5 kosmetyków, które zaraz zobaczycie. Jeżeli nie wiecie co to za konkurs, gdyż nie czytaliście mojej wcześniejszej notki, w której o tym wspominałam zostawiam Wam link do bloga Magdy, u której wygrałam klik. :) Z kosmetyków jestem raczej zadowolona.




Balsam do ciała. AVON


Odżywka do pazkokcii. WIBO 


Lakier do paznokcii, odcień 101. LOVELY.


Cienie do powiek, odcień 880. HEAN


Cienie do powiek, odcień rose. AVON


Na dziś to tyle. Zapraszam do komentowania tego posta i obserwowania mojego bloga. 

Buziaki, Julka ♥




6 komentarzy:

  1. Kosmetyki ładne ;) obserwujemy ? odp zostaw u mnie ja zaczynam pierwsza jesli chcesz :) http://pasja7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!

    Obserwuję, bo warto :)

    Pozdrawiam, www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację! :D
    Świetne rzeczy wpadły Ci w ręce,zazdroszczę :)

    zapraszam -u mnie nowy post :)
    http://kenvyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Myślę, że najbardziej przypadłyby mi do gustu lakiery :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i klikniesz w napisy „Lovelyshoes” pod zdjęciami w najnowszej notce. Wystarczy kliknąć! :)

    Życzę miłego dnia!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kosmetyki wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny balsam i ostatni cień do powiek, moj ulubiony niebieski :)

    OdpowiedzUsuń

♦Każdy komentarz i obserwacja motywuję do dalszej pracy
♦ Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu
♦ Masz do mnie jakieś pytanie? Napisz: julkablog543@gmail.com

Etykiety

2015 (1) atmosfera (1) autumn (1) beauty (4) blog (1) christmas (1) ćwiczymy (1) dziewczyna (1) end (2) Energylandia (1) family (2) fashion (8) flowers (1) forever (1) friend (2) gotowa do działania (1) grass (1) hairstyle (1) hejty (1) hm (1) holidays (4) house (2) inspirations (1) instagram (1) interentshops (1) internet (4) jeans (1) kompleksy (1) koniec (1) kosmetyki (1) koszule (3) Kraków (1) kurtki (1) kwiaty (1) lba (2) leaf (1) lifestyle (25) lucluc (1) lucluc.com (1) mix (1) mountains (1) natura (2) nauka (2) new year (1) nike (1) nivea (1) nominacja (2) nowy rok (1) ootd (1) opinia (1) outfit (1) park rozrywki (1) pasterka (1) photo (3) photographer (3) plany (1) powrót (1) przemyslenia (1) przyjaciel (2) pytania (1) recenzja (2) rodzina (1) school (3) shop (4) shops (1) shorts (1) sights (1) sklep (4) spalamy (1) sport to zdrowie (1) sports (1) sposoby school (1) stolica (1) stylizacja (2) swetry (1) szary (1) szkola (3) szkoła (1) światectwo (1) święta (1) tag (3) Tatry (1) tematyczne (9) thematic (2) top (1) tumblr (1) undertwenty (1) wakacje (3) warsaw (1) Warszawa (1) wigilia (1) wygrana (1) wyzwanie (1) Zator (1) ziaja (1)