wtorek, 30 września 2014

URODZINOWY POST - TMI TAG

Hej wszystkim ♥
Dziś z okazji moich czternastych urodzin przychodzę do Was z tagiem TMI TAG. Wraz z moją przyjaciółką Wiktorią odpowiemy na pytania z tej serii. Moje odpowiedzi będą kolorem czarnym, a odpowiedzi Wiktorii czerwonym. :)

1. Co masz na sobie?

czarne legginsy, niebieski t-shirt
koszulę w kratę, granatowe jeansy

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?

tak i nadal jestem :)
tak

3. Czy masz jakieś tatuaże lub czy chciałabyś mieć?

 nie mam, ale planuję mieć
nie mam, ale chcę mieć w przyszłości

4. Ulubiony program/serial telewizyjny?

"Project Runway", a z seriali "O mnie się nie martw"
"Mam talent", a serial "Czas Honoru"

5. Ulubiona piosenka?

Almost lover - A Fine Frenzy
1 moment - K2 ft. Buka

6.  Ile masz lat?

Dziś skończyłam 14.
14 :)

7. Znak zodiaku?

Waga
Rak

8. Ulubiony kolor?

Granatowy
Czarny

9. Jak długo zajmuję Ci przygotowanie się rano?

około 20 minut
około 30 minut

10. Czego się boisz?

samotności, śmierci
braku utraty kogoś bliskiego, pająków

11. Ostatnia przeczytana książka?

Warto marzyć
Kamienie na szaniec

12. Książka, którą aktualnie czytasz?

Kamienie na szaniec
Władca Pierścieni

14. Co ostatnio oglądałaś?

Ugotowani
Szkoła

15. Z kim ostatnio rozmawiałaś? 

Wiktoria
Julka

16. Ulubiona potrawa?

Pizza
Spaghetti


17. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić?

Francja, Włochy
Anglia, Hiszpania

18.  Czy ktoś Ci się teraz podoba?

tak
no tak

To już koniec na dzisiaj. :) Z 50 pytań odpowiedziałyśmy na 18. :) Mamy nadzieję, że Wam się podobało, jeżeli tak to z komentujcie i zaobserwujcie mojego bloga. 





Do następnego! ♥








2 komentarze:

  1. fajny pomysł na podwójny tag ;) na początku nie mogłam się połapać, mamy dużo wspólnego ;)
    pozdrawiam Was http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. łoh szybko ogarniacie się rano, podziwiam :D i już uwielbiam Wiktorię za ulubioną piosenkę! :P

    OdpowiedzUsuń

♦Każdy komentarz i obserwacja motywuję do dalszej pracy
♦ Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu
♦ Masz do mnie jakieś pytanie? Napisz: julkablog543@gmail.com

Etykiety

2015 (1) atmosfera (1) autumn (1) beauty (4) blog (1) christmas (1) ćwiczymy (1) dziewczyna (1) end (2) Energylandia (1) family (2) fashion (8) flowers (1) forever (1) friend (2) gotowa do działania (1) grass (1) hairstyle (1) hejty (1) hm (1) holidays (4) house (2) inspirations (1) instagram (1) interentshops (1) internet (4) jeans (1) kompleksy (1) koniec (1) kosmetyki (1) koszule (3) Kraków (1) kurtki (1) kwiaty (1) lba (2) leaf (1) lifestyle (25) lucluc (1) lucluc.com (1) mix (1) mountains (1) natura (2) nauka (2) new year (1) nike (1) nivea (1) nominacja (2) nowy rok (1) ootd (1) opinia (1) outfit (1) park rozrywki (1) pasterka (1) photo (3) photographer (3) plany (1) powrót (1) przemyslenia (1) przyjaciel (2) pytania (1) recenzja (2) rodzina (1) school (3) shop (4) shops (1) shorts (1) sights (1) sklep (4) spalamy (1) sport to zdrowie (1) sports (1) sposoby school (1) stolica (1) stylizacja (2) swetry (1) szary (1) szkola (3) szkoła (1) światectwo (1) święta (1) tag (3) Tatry (1) tematyczne (9) thematic (2) top (1) tumblr (1) undertwenty (1) wakacje (3) warsaw (1) Warszawa (1) wigilia (1) wygrana (1) wyzwanie (1) Zator (1) ziaja (1)