poniedziałek, 7 lipca 2014

nothing.

Hej ! ♥
Może na początku powiem co u mnie. Pogoda jest cudowna, więc również ja bawię się świetnie. Mam nadzieje, że w ogólne ktoś to czyta, haha. :) Myślę jednak, że tak gdyż statystyki rosną. Ten blog mnie mega wkręcił, ciągle myślę o czym dla was napisać. Dlatego też postanowiłam zapytać (pytałam o to również na asku) czy chcielibyście coś w rodzaju hauli. Na moim blogu będą również pojawiały się tagi, ale to jednak co innego. Z racji tego, że w ostatnim czasie robiłam sporo zdjęć, wstawię wam tu kilka z nic, moim zdaniem najbardziej udanych.:)





Zapraszam do komentowania o obserwowania mojego bloga !
Julka. ♥






2 komentarze:

  1. Zdjęcia jak najbardziej udane :)

    zieloffa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :)
    julia-juulia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦Każdy komentarz i obserwacja motywuję do dalszej pracy
♦ Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu
♦ Masz do mnie jakieś pytanie? Napisz: julkablog543@gmail.com

Etykiety

2015 (1) atmosfera (1) autumn (1) beauty (4) blog (1) christmas (1) ćwiczymy (1) dziewczyna (1) end (2) Energylandia (1) family (2) fashion (8) flowers (1) forever (1) friend (2) gotowa do działania (1) grass (1) hairstyle (1) hejty (1) hm (1) holidays (4) house (2) inspirations (1) instagram (1) interentshops (1) internet (4) jeans (1) kompleksy (1) koniec (1) kosmetyki (1) koszule (3) Kraków (1) kurtki (1) kwiaty (1) lba (2) leaf (1) lifestyle (25) lucluc (1) lucluc.com (1) mix (1) mountains (1) natura (2) nauka (2) new year (1) nike (1) nivea (1) nominacja (2) nowy rok (1) ootd (1) opinia (1) outfit (1) park rozrywki (1) pasterka (1) photo (3) photographer (3) plany (1) powrót (1) przemyslenia (1) przyjaciel (2) pytania (1) recenzja (2) rodzina (1) school (3) shop (4) shops (1) shorts (1) sights (1) sklep (4) spalamy (1) sport to zdrowie (1) sports (1) sposoby school (1) stolica (1) stylizacja (2) swetry (1) szary (1) szkola (3) szkoła (1) światectwo (1) święta (1) tag (3) Tatry (1) tematyczne (9) thematic (2) top (1) tumblr (1) undertwenty (1) wakacje (3) warsaw (1) Warszawa (1) wigilia (1) wygrana (1) wyzwanie (1) Zator (1) ziaja (1)