poniedziałek, 14 lipca 2014

My best friend - TAG

Hej kochani! ♥
Ostatnio mnie tu nie było, ale to dlatego, że nie było mnie w domu oraz nie wiem o czym pisać gdyż nic ciekawego się u mnie nie dzieje. Opowiem wam w skrócie. Byłam u babci i właściwie nic tam nie robiłam poza zabawy z moim 3-letnim kuzynem Szymkiem. ♥
Miałam też mały wypadek, aż wstyd mówić. Haha. :D Straciłam równowagę i upadłam jadąc na rolkach ale na szczęście skończyło się tylko na potłuczonym nadgarstku.
Dziś przychodzę do was z tagiem "My best friend". :)
Po prostu odpowiem na 10 pytań dotyczących mnie i mojej przyjaciółki Wiktorii. ♥
1. Jak się poznałyście?
Znamy się od dziecka. Mieszkamy blisko siebie i dlatego od najmłodszych lat się przyjaźnimy. 
2. Ile się znacie?
13 lat :)
3. Czy chodzicie do jednej klasy?
Tak chodzimy do jednej klasy i może dlatego nasza przyjaźń przetrwała.
4. Czego w sobie nie lubicie?
Ja w Wiktorii lubię wszystko. I myślę, że ona też powiedziała by tak samo. :)
5. Czy jesteście do siebie podobne? 
Myślę, że tak. Mamy podobny charakter i bardzo dobrze się dogadujemy.
6.Co w sobie lubicie?
Absolutnie wszystko. ♥
 7. Jaka jest Wiktoria?
Jest cudowna. Zawsze umie pocieszyć, rozśmieszyć. Kochana. ♥ Bardzo jej ufam i ona ufa mi. Można się z nią na prawdę dobrze bawić. 
8. Czy kiedykolwiek się pokłóciłyście ?
Tak. W każdej dobrej przyjaźni są kłótnie. :)
9. Ile razy dziennie się widzicie?
Widzimy się prawie codziennie, czasem nawet po kilka razy dziennie. 
10. Czy macie razem wspomnienia? 
Oczywiście, że tak. Myślę, że każdy ma ze swoją przyjaciółką wspomnienia. Mamy na prawdę bardzo dużo wspomnień np. Sylwester 2013/2014, wakacje, wspólne wypady na rowery i wiele, wiele innych. :)




Zapraszam do komentowania i obserwowania. :) 
O czym chcecie kolejną notkę?
POZDRAWIAM ! 
Julka. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♦Każdy komentarz i obserwacja motywuję do dalszej pracy
♦ Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu
♦ Masz do mnie jakieś pytanie? Napisz: julkablog543@gmail.com

Etykiety

2015 (1) atmosfera (1) autumn (1) beauty (4) blog (1) christmas (1) ćwiczymy (1) dziewczyna (1) end (2) Energylandia (1) family (2) fashion (8) flowers (1) forever (1) friend (2) gotowa do działania (1) grass (1) hairstyle (1) hejty (1) hm (1) holidays (4) house (2) inspirations (1) instagram (1) interentshops (1) internet (4) jeans (1) kompleksy (1) koniec (1) kosmetyki (1) koszule (3) Kraków (1) kurtki (1) kwiaty (1) lba (2) leaf (1) lifestyle (25) lucluc (1) lucluc.com (1) mix (1) mountains (1) natura (2) nauka (2) new year (1) nike (1) nivea (1) nominacja (2) nowy rok (1) ootd (1) opinia (1) outfit (1) park rozrywki (1) pasterka (1) photo (3) photographer (3) plany (1) powrót (1) przemyslenia (1) przyjaciel (2) pytania (1) recenzja (2) rodzina (1) school (3) shop (4) shops (1) shorts (1) sights (1) sklep (4) spalamy (1) sport to zdrowie (1) sports (1) sposoby school (1) stolica (1) stylizacja (2) swetry (1) szary (1) szkola (3) szkoła (1) światectwo (1) święta (1) tag (3) Tatry (1) tematyczne (9) thematic (2) top (1) tumblr (1) undertwenty (1) wakacje (3) warsaw (1) Warszawa (1) wigilia (1) wygrana (1) wyzwanie (1) Zator (1) ziaja (1)