wtorek, 15 lipca 2014

my way to boredom-what to do on a rainy day

Hej kochani ! ♥
Dziś mam dla was notkę "my way to boredom" czyli "mój sposób na nudę". U mnie w ostatnie dni padał deszcz, więc ten problem miałam każdego ranka. Nie jestem osobą, która za dnia godzinami przesiaduje przed ekranem komputera, gdyż wolę robić to wieczorem. Dlatego też to nie jest mój sposób na nudę jak u większości nastolatków. :) Jak wiecie interesuję się fotografią, ale gdy pada deszcz nie jest to wcale takie łatwe. W dni deszczowe wolę usiąść i poczytać dobrą książkę. Może dla niektórych nie jest to ciekawe zajęcie. Ale zapewniam was, że jeżeli książka jest ciekawa to na prawdę można się wciągnąć. Teraz zamierzam przeczytać książki pt. "Wichrowe wzgórza" autorstwa Emily Jane Bront



2 komentarze:

  1. ciekawy post ;))
    ja jak się nudzę to sprzątam xd
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący post! Ja czytam creepypasty, oglądam anime, albo filmy (najczęściej komedie), słucham muzyki :D
    ~~
    http://midoriblogs.blogspot.com/2014/07/our-outfit-interview-opetany-w.html zapraszam! Oczekuję szczerej opinii na temat tej notki :D

    OdpowiedzUsuń

♦Każdy komentarz i obserwacja motywuję do dalszej pracy
♦ Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu
♦ Masz do mnie jakieś pytanie? Napisz: julkablog543@gmail.com

Etykiety

2015 (1) atmosfera (1) autumn (1) beauty (4) blog (1) christmas (1) ćwiczymy (1) dziewczyna (1) end (2) Energylandia (1) family (2) fashion (8) flowers (1) forever (1) friend (2) gotowa do działania (1) grass (1) hairstyle (1) hejty (1) hm (1) holidays (4) house (2) inspirations (1) instagram (1) interentshops (1) internet (4) jeans (1) kompleksy (1) koniec (1) kosmetyki (1) koszule (3) Kraków (1) kurtki (1) kwiaty (1) lba (2) leaf (1) lifestyle (25) lucluc (1) lucluc.com (1) mix (1) mountains (1) natura (2) nauka (2) new year (1) nike (1) nivea (1) nominacja (2) nowy rok (1) ootd (1) opinia (1) outfit (1) park rozrywki (1) pasterka (1) photo (3) photographer (3) plany (1) powrót (1) przemyslenia (1) przyjaciel (2) pytania (1) recenzja (2) rodzina (1) school (3) shop (4) shops (1) shorts (1) sights (1) sklep (4) spalamy (1) sport to zdrowie (1) sports (1) sposoby school (1) stolica (1) stylizacja (2) swetry (1) szary (1) szkola (3) szkoła (1) światectwo (1) święta (1) tag (3) Tatry (1) tematyczne (9) thematic (2) top (1) tumblr (1) undertwenty (1) wakacje (3) warsaw (1) Warszawa (1) wigilia (1) wygrana (1) wyzwanie (1) Zator (1) ziaja (1)