piątek, 4 lipca 2014

Wycieczka do stolicy

Hejka! ♥ Moi drodzy dziś przychodzę do was z notką, w której opowiem o mojej wycieczce do Warszawy. Wyjazd odbył się 24 czerwca, zbiórkę pod szkołą mieliśmy o 6.20, więc o wyspaniu się nie było mowy. :) Po około 5 godzinach byliśmy już w Warszawie. Zakwaterowaliśmy się w hotelu Aramis. Pokoje były 2-osobowe, więc byłam z Wiktorią. ♥ POKÓJ 416. Następnie zwiedzaliśmy Warszawę. Zobaczyliśmy m.in. Łazienki Królewskie, Grób Nieznanego Żołnierza i Stary Rynek. Wróciliśmy do hotelu i na drugi dzień około godziny 10 pojechaliśmy do Centrum Nauki Kopernik. Zostaliśmy podzieleni na dwie grupy.Ja byłam w grupie pierwszej czyli tej, która była dłużej w Centrum. :) Było tam naprawdę ciekawie więc zachęcam do zobaczenia tego miejsca. Nasza wycieczka dobiegała końca. Po północy dotarliśmy pod szkołę, gdzie czekali na nas rodzice. Wycieczkę zaliczam do udanych i uważam, że Warszawa to piękne miasto które powinno się zobaczyć gdyż jest to stolica Polski. Nie mam niestety dużo zdjęć z tej wycieczki, z czego bardzo mi jest przykro.


Myślę, że ten wpis wam się podobał. Zapraszam do komentowania i obserwowania mnie. :) 
POZDRAWIAM ! ♥ 


1 komentarz:

  1. Również bylam w Warszawie i to kilkakrotnie. Zawsze gdy tam jestem to zwiedzam stary rynek. Jest to cudowne miejsce !

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦Każdy komentarz i obserwacja motywuję do dalszej pracy
♦ Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu
♦ Masz do mnie jakieś pytanie? Napisz: julkablog543@gmail.com

Etykiety

2015 (1) atmosfera (1) autumn (1) beauty (4) blog (1) christmas (1) ćwiczymy (1) dziewczyna (1) end (2) Energylandia (1) family (2) fashion (8) flowers (1) forever (1) friend (2) gotowa do działania (1) grass (1) hairstyle (1) hejty (1) hm (1) holidays (4) house (2) inspirations (1) instagram (1) interentshops (1) internet (4) jeans (1) kompleksy (1) koniec (1) kosmetyki (1) koszule (3) Kraków (1) kurtki (1) kwiaty (1) lba (2) leaf (1) lifestyle (25) lucluc (1) lucluc.com (1) mix (1) mountains (1) natura (2) nauka (2) new year (1) nike (1) nivea (1) nominacja (2) nowy rok (1) ootd (1) opinia (1) outfit (1) park rozrywki (1) pasterka (1) photo (3) photographer (3) plany (1) powrót (1) przemyslenia (1) przyjaciel (2) pytania (1) recenzja (2) rodzina (1) school (3) shop (4) shops (1) shorts (1) sights (1) sklep (4) spalamy (1) sport to zdrowie (1) sports (1) sposoby school (1) stolica (1) stylizacja (2) swetry (1) szary (1) szkola (3) szkoła (1) światectwo (1) święta (1) tag (3) Tatry (1) tematyczne (9) thematic (2) top (1) tumblr (1) undertwenty (1) wakacje (3) warsaw (1) Warszawa (1) wigilia (1) wygrana (1) wyzwanie (1) Zator (1) ziaja (1)