środa, 1 kwietnia 2015

Jestem gruba i brzydka?



Czemu jestem gruba? - to chyba najczęstszy kompleks wśród pań i młodych dziewczyn. Nie ukrywam, dotyka on również mnie. Jednak, nie wszyscy wiedzą, próbuję z tym walczyć. Ćwiczę i robię różne inne pierdoły - ale prawda jest taka, że choć bym jak dużo schudła i tak będę uważała, że mam za dużo kilogramów - tak już niestety działa psychika.

Wiadomo, nie każdy będzie dalej tak myślał, jednak sądzę iż większość osób z kompleksami. Dlaczego? Dlaczego uważamy że nie jesteśmy piękne i szczupłe? Telewizja, Internet i pokazy mody mogą nam dostarczyć wielu kompleksów. Chyba większość czytających wie dlaczego wymieniłam tutaj pokazy mody. Modelki, prezentujące ubrania są wysokie i szczupłe. Myślę, że większość chciała by mieć figurę którejś modelki, topmodelki, fotomodelki.. W telewizji, Internecie możemy zobaczyć zdjęcia, filmy, artykuły o celebrytkach, aktorkach, piosenkarkach itp. Większość z nich ma talię osy i zgrabne, długie nogi. I tutaj pada to magiczne pytanie - "Co ona robi, że ma taką figurę?".

Nie mówię tutaj już o modelkach, które w swojej pracy muszą być szczupłe i często ciężko pracują nad swoją figurą. Myślę, że po prostu akceptują swoje ciało. Akceptują to jakie są. Ale osoby z kompleksami często wmawiają sobie że ich nie mają. Sama długo należałam do tej grupy. Użalałam się nad sobą, nic z tym nie robiąc, aż w końcu zdałam sobie sprawę, że siedząc z czekoladą przed telewizorem nic nie zdziałam i będzie jeszcze gorzej. I robi tak dużo osób.

Niestety, nie jest to łatwe. Trzeba włożyć w to dużo pracy, wysiłku - i nie mówię tutaj tylko o wysiłku fizycznym, ale również psychiczny. Bo to w psychice kształtuję się nasza opinia o sobie. Ja jestem dopiero w połowie drogi do sukcesu - w połowie drogi do zaakceptowania swojego ciała.
A Ty? Masz kompleksy i umiesz się do nich przyznać?




bluza - Reserverd
legginsy - no name 


                                                                     


Buziaki, Julka ♥♥♥

26 komentarzy:

  1. każdy jest piękny i wyjątkowy na swój sposób, kompleksy tworzymy sobie sami i beznadziejni chamscy ludzie którzy uważają się za lepszych ;) warto wierzyć w siebie i zaakceptować drobne wady wtedy będziemy szczęśliwi ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kompleksów nie mam, jeśli chodzi o wygląd. Drażni mnie jedna kwestia zdrowotna, która wpływa na to, że nie mogę wyglądu modyfikować tak bardzo jak bym chciała, ale poza tym patrząc w lustro widzę fajną laskę. Nawet jeśli tak nie jest, to co z tego? ;) Dobrze mi się żyje ze świadomością, że się sobie podobam, więc nawet jeśli pojawia się na moim ciele coś, co mi się nie podoba, to nadal nie uważam się za brzydką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja posiadam kompleksy :( Tak jak każdy..

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też posiadam kompleksy, staram się nie brać ich tak bardzo pod uwagę, ale chyba większość z nas tak ma. :)

    http://bizzmebaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też posiadam kompleksy, chyba jak kazdy! Btw. super post.
    Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam :)
    http://gabrysiakama.blogspot.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy ma kompleksy, nie każdy to ujawnia. Lepiej zamiast wypominania sobie kompleksów zaakceptować swoje wady lub coś z nimi zrobić.
    Zapraszam do siebie!
    http://bajecznyblogagnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez posiadam kompleksy i mysle ze kazdy ma

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. W jakiś sposób dało mi to motywacji :) Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety każdy z nas ma kompleksy i musimy z nimi walczyć :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mądrze to napisałaś...To prawda, że nieważne ile byśmy schudły, i tak byłybyśmy za grube. Dlatego to jest bez sensu, takie błędne koło..Szkoda, że ja się przekonałam o tym trochę za późno :)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. eee tam jesteś jeszcze młoda i nie powinnaś popadać w kompleksy. Przecież i tak Twój wygląd się jeszcze mocno zmieni w ciągu kilku najbliższych lat. I nie oszukujmy się, trzeba żyć i jakoś sobie radzić, nawet z oponką i cellulitem, ale bez kompleksów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze to żyć dla siebie, nie dla innych, nie pod ich opinię.

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post! oczywiście jak większość dziewczyn mam kompleksy, ale staram się je akceptować i uczyć się kochać siebie :) jesteś bardzo śliczną dziewczyną! powodzenia w dalszej pracy nad akceptowaniem siebie! ♥
    ogólnie blog mi się MEGA spodobał! obserwuję♥
    zapraszam do mnie [KLIK]
    pozdrawiam, Dominika:)

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety też posiadam kompleksy :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, masz dopiero czternaście lat! Gdzie w tym wieku kompleksy Ci w głowie?! Baw się, ucz! :-) Nie myśl o tym.

    OdpowiedzUsuń
  16. taak problem każdej dziewczyny zapraszam do mnie:
    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Większość osób posiada kompleksy, ja też.
    Zapraszam http://cleoklepko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja myślę, że głoszone przez media ideały tak bardzo mieszają nam w głowach. Chcemy wyglądać jak szczupłe modelki i idealne aktorki z gazet. Pamiętajmy jednak, że zdjęcia są często przerabiane, Nie ma osób idealnych... A modelki fakt są szczupłe... ale życie jest jedno więc nie warto się głodzić i ćwiczyć do ostatku sił. Ja sama również mam wiele kompleksów, ale mam nadzieję, że uda mi się ich zupełnie pozbyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się. Każdy jest piękny na swój sposób, i powinien to zaakceptować, żyje się tylko raz:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3 jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:) więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. EEE tam.... kompleksy idą w precz!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdy ja miałam 14 lat myślałam dokładnie tak samo jak ty. Byłam bardzo szczupła (jak TY!), ale ciągle mi coś nie pasowało. Nie martw się, dorośniesz i w Twoim ciele dużo się zmieni - to, czego jest więcej, pójdzie sobie tam gdzie trzeba. ;P Najważniejsze jest jednak samo akceptacja. :)

    Proszę, tylko się nie odchudzaj! Jesteś bardzo szczupła, a strata kilogramów może ci bardzo zaszkodzić. Z biegiem czasu nabierzesz więcej kobiecych kształtów. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś szczupła i bardzo ładna :) poetomaniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wesołych, spokojnych świąt! :)
    mogłabym prosić o kliknięcie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny post, strasznie podoba mi się sposób w jaki piszesz! ♥

    Wesołych świąt :)
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś piękna ! ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    Daj znać u mnie :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice blog. Follow to follow. Let us follow eachother? Come and leave a comment on my blog:)

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń

♦Każdy komentarz i obserwacja motywuję do dalszej pracy
♦ Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu
♦ Masz do mnie jakieś pytanie? Napisz: julkablog543@gmail.com

Etykiety

2015 (1) atmosfera (1) autumn (1) beauty (4) blog (1) christmas (1) ćwiczymy (1) dziewczyna (1) end (2) Energylandia (1) family (2) fashion (8) flowers (1) forever (1) friend (2) gotowa do działania (1) grass (1) hairstyle (1) hejty (1) hm (1) holidays (4) house (2) inspirations (1) instagram (1) interentshops (1) internet (4) jeans (1) kompleksy (1) koniec (1) kosmetyki (1) koszule (3) Kraków (1) kurtki (1) kwiaty (1) lba (2) leaf (1) lifestyle (25) lucluc (1) lucluc.com (1) mix (1) mountains (1) natura (2) nauka (2) new year (1) nike (1) nivea (1) nominacja (2) nowy rok (1) ootd (1) opinia (1) outfit (1) park rozrywki (1) pasterka (1) photo (3) photographer (3) plany (1) powrót (1) przemyslenia (1) przyjaciel (2) pytania (1) recenzja (2) rodzina (1) school (3) shop (4) shops (1) shorts (1) sights (1) sklep (4) spalamy (1) sport to zdrowie (1) sports (1) sposoby school (1) stolica (1) stylizacja (2) swetry (1) szary (1) szkola (3) szkoła (1) światectwo (1) święta (1) tag (3) Tatry (1) tematyczne (9) thematic (2) top (1) tumblr (1) undertwenty (1) wakacje (3) warsaw (1) Warszawa (1) wigilia (1) wygrana (1) wyzwanie (1) Zator (1) ziaja (1)