środa, 25 lutego 2015

★ LBA ★ #2

Hejka!
Dziś przychodzę do Was już z drugą nominacją do Liebster Blog Away. Jeśli nie wiecie co to, to odsyłam Was do notki z pierwszą nominacją - klik. :) 
Teraz zostałam nominowana przez By small girl. ♥


1.Czego boisz się w przyszłości?

Hmm... Nie wiem. Myślę, że nie na ten moment się nie boję jakoś szczególnie niczego. 

2.Jak  oceniasz siebie ? Opisz się we trzech zdaniach.

Jestem osobą miłą i szczerą. Lubię spędzać aktywnie czas. Interesuję się modą, desingiem.

3.Jakie masz przezwisko ?

Nie mam przezwiska.

4.Jakie jest twoje ulubione danie?

Pizza, spaghetti :)

5.Często chodzisz na zakupy? Jakie sklepy lubisz?

Hmm.. Raczej nie często. Lubię przede wszystkim sklepy z ubraniami, takie jak: H&M, House, Reserverd.

6.Co uważasz o firmie Starbucks?

Nie mam zdania, nie często jestem w Starbucks'ie gdyż nie ma go w mojej okolicy. 

7.Byłaś kiedyś w restauracji? Tak? Jaką nazwę posiada?

Byłam, ale nazwy nie pamiętam 

8.Masz swoje przyjaciółki /przyjaciół ? Jak się nazywają (Podaj same imiona)

Mam. 

9.Jak byś miała wybrać pomiędzy skończeniem pisania bloga a dostaniu 200zł , Co byś wybrała?

Wolałabym pisać.

10.Jakie jedno miejsce chciałabyś odwiedzić ? I dlaczego?

Nowy Jork lub Barcelonę. Nie wiem dlaczego, zawsze chciałam tam pojechać. 

11.Kim byś chciała zostać w przyszłości ?

Nie wiem jeszcze. :)



Moje nominacje:


Moje pytania:
1. Pierwsza czynność, którą wykonujesz po przebudzeniu się?
2. Jak długo prowadzisz bloga?
3. Jakie są Twoje pasje?
4. Jest coś co chciałbyś w sobie zmienić?
○○5. Jakie jest Twoje największe marzenie?
6. Ulubiony miesiąc? Dlaczego?
7. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
8. Herbata czy kawa?
9. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
10. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
11. Miejsce, które chcesz odwiedzić?


Buziaki, Julka ♥♥♥


8 komentarzy:

  1. Lubię LBA i dziękuje za nominacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super odpowiedzi :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie :D http://arekbudkiewiczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za nominację <3
    http://sadbuttrue37.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji :))
    Też bym chciała zwiedzić Nowy Jork :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog :)
    Zapraszam do mnie do nowego postu. Zostaw coś po sobie.

    http://kodalinephotography.blogspot.com/2015/03/blog-post.html#more

    OdpowiedzUsuń

♦Każdy komentarz i obserwacja motywuję do dalszej pracy
♦ Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu
♦ Masz do mnie jakieś pytanie? Napisz: julkablog543@gmail.com

Etykiety

2015 (1) atmosfera (1) autumn (1) beauty (4) blog (1) christmas (1) ćwiczymy (1) dziewczyna (1) end (2) Energylandia (1) family (2) fashion (8) flowers (1) forever (1) friend (2) gotowa do działania (1) grass (1) hairstyle (1) hejty (1) hm (1) holidays (4) house (2) inspirations (1) instagram (1) interentshops (1) internet (4) jeans (1) kompleksy (1) koniec (1) kosmetyki (1) koszule (3) Kraków (1) kurtki (1) kwiaty (1) lba (2) leaf (1) lifestyle (25) lucluc (1) lucluc.com (1) mix (1) mountains (1) natura (2) nauka (2) new year (1) nike (1) nivea (1) nominacja (2) nowy rok (1) ootd (1) opinia (1) outfit (1) park rozrywki (1) pasterka (1) photo (3) photographer (3) plany (1) powrót (1) przemyslenia (1) przyjaciel (2) pytania (1) recenzja (2) rodzina (1) school (3) shop (4) shops (1) shorts (1) sights (1) sklep (4) spalamy (1) sport to zdrowie (1) sports (1) sposoby school (1) stolica (1) stylizacja (2) swetry (1) szary (1) szkola (3) szkoła (1) światectwo (1) święta (1) tag (3) Tatry (1) tematyczne (9) thematic (2) top (1) tumblr (1) undertwenty (1) wakacje (3) warsaw (1) Warszawa (1) wigilia (1) wygrana (1) wyzwanie (1) Zator (1) ziaja (1)