środa, 21 października 2015

MIX INSPIRATIONS

Hej! 
Dawno mnie tu nie było, ze względu na brak czasu. Czasem doba ma za mało godzina, aby zrobić wszystko, dlatego na bloga nie miałam czasu. Aktualnie jestem chora i leżę w łóżku, więc mam trochę czasu, ale nie tak dużo siły. Dlatego dziś inspiracje. 
A co tam u Was? Jak mija wam rok szkolny? 
Złapało was już jesienne przeziębienie?














































































źródło: tumblr.com

Polub mój fanpage !

                                                

Zaobserwuj mój instagram!

                                           Instagram

16 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje ! Zdrowiej szybko <3 Jeżeli chodzi o mnie to tylko dziś nie byłam w szkole z tego powodu że od wczoraj miała zbyt wysokie ciśnienie i musiałam iść do lekarza :) Ale jednak jeszcze jesienne przeziębienie mnie nie złapało :)

    Zapraszam do siebie ! Poklikasz w linki ? Bardzo proszę to dla mnie mega ważne :) A dla ciebie to tylko kilka klików :)

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/2015/10/wspopraca-z-choies-probny-post.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie inspiracje! Inspirujące, bardzo ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Świetny blog i post ! Super inspiracje, musiałaś długo ich szukać, bo jest ich bardzo dużo - ogromny plus za to :)) Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega duża i mega pozytywna dawka inspiracji. Sama chyba z kilku skorzystam! :D
    Pozdrawiam http://mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne inspiracje

    http://fordonianka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje ;)

    http://llasthope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog ;)
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszędzie te inspirację.. Czy tak ciężko wymyślic zwyczajnego posta zamiast dodawac same zdjęcia z innych stronek.
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie już zdążyło złapać jesienne przeziębienie ;/ Ładne inspiracje ;)

    poklikałabyś w linki w poście? Byłabym ogromnie wdzięczna.
    http://daruciaa.blogspot.com/2015/10/wishlist-autumn-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam inspiracje,a juz szczególnie modowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dużo inspiracji, megaa szminki!:))
    Super blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje! Księżyc oraz szminki przepiękne!

    Zapraszam na nowy poradnik!
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspiracje :)
    Życzę Ci przede wszystkim zdrówka, abyś mogła pisać posty! Niestety nie złapała mnie choroba, aczkolwiek chciałabym już "odpocząć" od szkoły. Oceny są w miarę. Pozdrawiam :*

    http://lamilla-lamilla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudowne inspiracje i jak duuuużo, to lubię ! Aż kilka zapisałam na dysku:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦Każdy komentarz i obserwacja motywuję do dalszej pracy
♦ Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu
♦ Masz do mnie jakieś pytanie? Napisz: julkablog543@gmail.com

Etykiety

2015 (1) atmosfera (1) autumn (1) beauty (4) blog (1) christmas (1) ćwiczymy (1) dziewczyna (1) end (2) Energylandia (1) family (2) fashion (8) flowers (1) forever (1) friend (2) gotowa do działania (1) grass (1) hairstyle (1) hejty (1) hm (1) holidays (4) house (2) inspirations (1) instagram (1) interentshops (1) internet (4) jeans (1) kompleksy (1) koniec (1) kosmetyki (1) koszule (3) Kraków (1) kurtki (1) kwiaty (1) lba (2) leaf (1) lifestyle (25) lucluc (1) lucluc.com (1) mix (1) mountains (1) natura (2) nauka (2) new year (1) nike (1) nivea (1) nominacja (2) nowy rok (1) ootd (1) opinia (1) outfit (1) park rozrywki (1) pasterka (1) photo (3) photographer (3) plany (1) powrót (1) przemyslenia (1) przyjaciel (2) pytania (1) recenzja (2) rodzina (1) school (3) shop (4) shops (1) shorts (1) sights (1) sklep (4) spalamy (1) sport to zdrowie (1) sports (1) sposoby school (1) stolica (1) stylizacja (2) swetry (1) szary (1) szkola (3) szkoła (1) światectwo (1) święta (1) tag (3) Tatry (1) tematyczne (9) thematic (2) top (1) tumblr (1) undertwenty (1) wakacje (3) warsaw (1) Warszawa (1) wigilia (1) wygrana (1) wyzwanie (1) Zator (1) ziaja (1)