poniedziałek, 27 października 2014

MOJE SPOSOBY NA NAUKĘ

HEJ!
Dziś przybywam do Was z notką o sposobach na naukę. Miłego czytania! :*

Zacznijmy może od tego, że ja najczęściej uczę się z zeszytu, więc pisząc staram się robić to starannie i estetycznie, aby później nie mieć problemu z odczytaniem.
  • Ważniejsze rzeczy, daty oraz nagłówki jakiś ważnych notatek najczęściej zakreślam kolorowymi mazakami. Mnie to bardzo pomaga.
  • Drugą rzeczą jest to, że gdy się uczę staram się robić to w ciszy lub słuchając swoich ulubionych piosenek.


  • Najczęściej gdy się uczę piszę sobie wszystko na kartce, aby nie musieć czytać całego zeszytu. Wypisuje sobie tam najważniejsze rzeczy i jest mi po prostu łatwiej i wygodniej.
  • Staram się zawsze najpierw uczyć z przedmiotów, które lubię, a dopiero później z tych cięższych.
  • Zawsze mam pod ręką coś do picia.
  • Zapisuję sobie daty sprawdzianów lub kartkówek, aby nie zapomnieć.
No i to już będzie tyle na dzisiaj. 
Napiszcie czy podobała Wam się notka! Zapraszam do komentowania mojego bloga. :)


A jakie wy macie sposoby na naukę?


ASK / TUMBLR


Zapraszam do polubienia mojego Fanpage'a na Facebooku :)


         





 Buziaki, Julka ♥

5 komentarzy:

  1. Swietny post! Widzę, że mamy te same sprawdzone sposoby na naukę :) Obserwuję i mam nadzieję an rewanż :)

    Zapraszam do mnie, nowy post! Obserwuję moich obserwatorów
    indivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne sposoby :)

    Zapraszam na nowy post! Za szczere komentarze i obserwację się odwdzięczam! :*
    http://fashion-is-on.blogspot.com/2014/11/kolaze-z-polyvore.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! :) Szczegóły na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny blog i świetny pomysł na post <3
    będę tu wpadać :)

    http://v-rnq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦Każdy komentarz i obserwacja motywuję do dalszej pracy
♦ Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu
♦ Masz do mnie jakieś pytanie? Napisz: julkablog543@gmail.com

Etykiety

2015 (1) atmosfera (1) autumn (1) beauty (4) blog (1) christmas (1) ćwiczymy (1) dziewczyna (1) end (2) Energylandia (1) family (2) fashion (8) flowers (1) forever (1) friend (2) gotowa do działania (1) grass (1) hairstyle (1) hejty (1) hm (1) holidays (4) house (2) inspirations (1) instagram (1) interentshops (1) internet (4) jeans (1) kompleksy (1) koniec (1) kosmetyki (1) koszule (3) Kraków (1) kurtki (1) kwiaty (1) lba (2) leaf (1) lifestyle (25) lucluc (1) lucluc.com (1) mix (1) mountains (1) natura (2) nauka (2) new year (1) nike (1) nivea (1) nominacja (2) nowy rok (1) ootd (1) opinia (1) outfit (1) park rozrywki (1) pasterka (1) photo (3) photographer (3) plany (1) powrót (1) przemyslenia (1) przyjaciel (2) pytania (1) recenzja (2) rodzina (1) school (3) shop (4) shops (1) shorts (1) sights (1) sklep (4) spalamy (1) sport to zdrowie (1) sports (1) sposoby school (1) stolica (1) stylizacja (2) swetry (1) szary (1) szkola (3) szkoła (1) światectwo (1) święta (1) tag (3) Tatry (1) tematyczne (9) thematic (2) top (1) tumblr (1) undertwenty (1) wakacje (3) warsaw (1) Warszawa (1) wigilia (1) wygrana (1) wyzwanie (1) Zator (1) ziaja (1)