środa, 2 lipca 2014

Zakończenie roku & plany na wakacje

hey misie ♥
Ta notka miała być o samych planach wakacyjnych, ale stwierdziłam, że będzie za krótka bo tego naprawdę nie ma dużo. Więc musiałam coś dodać. :)
Zakończenie... jak zwykle. Dla jednych najlepszy dzień w roku ponieważ nie będą musieli przez dwa miesiące chodzić do szkoły, dla innych najsmutniejszy - oznacza rozstanie z przyjaciółmi i zakończenie jednego z ważniejszych rozdziałów życia. Rozdanie świadectw.... jedni cieszą się z świetnych wyników, drudzy mówią te słynne słowa które zna większość uczniów "za rok będzie lepiej", jeszcze inni myślą, że do niczego im się to w życiu nie przyda i się nie przejmują. Ja w tym roku należałam do drugiego typu uczniów. Ten rok nie był najgorszy, gdyż niektórzy zabiliby za średnią 4,67 ale ja uważam że mogło być o wiele lepiej. :) Dużo się zmieniło i przede wszystkim ja się zmieniłam, może dlatego poszło mi gorzej niż zwykle. Pierwsza klasa gimnazjum - nowe przedmioty, które wcale nie były takie łatwe. Myślę, że najgorszymi przedmiotami w tym roku szkolnym były dla mnie chemia, fizyka i język niemiecki. Nie miałam z nich złych ocen, bo były to oceny dobre, ale mam wrażenie że były dla mnie najtrudniejsze. Trzeba się tylko modlić aby w drugiej klasie było lepiej. :)
Jak już mówiłam, moje świadectwo nie należy do najgorszych ale mogło być lepiej. :)
Od razu przejdę do drugiego tematu. Moje plany wakacyjne. ♥
Nie mam napiętego grafika, więc pewnie większość wakacji spędzę z przyjaciółmi. Lecz będzie też czas dla rodziny. 19 lipca jadę z rodzicami i moim młodszym bratem w góry, a dokładniej do Bukowiny Tatrzańskiej. Będę tam do 24 lipca, więc w tym czasie będę nieobecna na blogu. :) Zamierzam też wybrać się do mojej babci, która mieszka kilka miejscowości ode mnie. Jednak dokładnego terminu jeszcze nie ustaliłyśmy. Właściwie to są jedyne plany na tegoroczne wakacje. Ale jak będzie jeszcze zobaczymy. Pewnie w środku wakacji też będę miała jakieś plany, o których jeszcze teraz nie wiem. :) 
W najbliższym czasie dodam wpis na temat "moje plany na przyszłość" oraz "relacja z wycieczki do stolicy"
Z racji tego, że nie wiem co będzie was bardziej interesowało możecie mi o tym napisać na asku ASK oraz w wiadomości prywatej na  mail'a julkablog543@gmail.com
bye :*

3 komentarze:

  1. Super :* Czeekam na kolejne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper ;** zapraszam do mnie c; http://andbutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :)
    mogłabyś poklikać w linki do Sheinside na moim blogu pod ubraniami tam gdzie pisze ? to dla mnie bardzo ważne :) jeśli tak, koniecznie mi napisz czym mogłabym się odwdzięczyć :D

    http://dreamsstation.blogspot.com/2014/07/must-have-lato-2014.html

    OdpowiedzUsuń

♦Każdy komentarz i obserwacja motywuję do dalszej pracy
♦ Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu
♦ Masz do mnie jakieś pytanie? Napisz: julkablog543@gmail.com

Etykiety

2015 (1) atmosfera (1) autumn (1) beauty (4) blog (1) christmas (1) ćwiczymy (1) dziewczyna (1) end (2) Energylandia (1) family (2) fashion (8) flowers (1) forever (1) friend (2) gotowa do działania (1) grass (1) hairstyle (1) hejty (1) hm (1) holidays (4) house (2) inspirations (1) instagram (1) interentshops (1) internet (4) jeans (1) kompleksy (1) koniec (1) kosmetyki (1) koszule (3) Kraków (1) kurtki (1) kwiaty (1) lba (2) leaf (1) lifestyle (25) lucluc (1) lucluc.com (1) mix (1) mountains (1) natura (2) nauka (2) new year (1) nike (1) nivea (1) nominacja (2) nowy rok (1) ootd (1) opinia (1) outfit (1) park rozrywki (1) pasterka (1) photo (3) photographer (3) plany (1) powrót (1) przemyslenia (1) przyjaciel (2) pytania (1) recenzja (2) rodzina (1) school (3) shop (4) shops (1) shorts (1) sights (1) sklep (4) spalamy (1) sport to zdrowie (1) sports (1) sposoby school (1) stolica (1) stylizacja (2) swetry (1) szary (1) szkola (3) szkoła (1) światectwo (1) święta (1) tag (3) Tatry (1) tematyczne (9) thematic (2) top (1) tumblr (1) undertwenty (1) wakacje (3) warsaw (1) Warszawa (1) wigilia (1) wygrana (1) wyzwanie (1) Zator (1) ziaja (1)