poniedziałek, 30 czerwca 2014

zaczynamy. ♥

hey kotki ! ♥

To jest moja pierwsza notka, więc troszkę organizacyjnie. :) Nie będę w tym wpisie opowiadać o sobie ponieważ będzie o tym osobna notka. Ten blog będzie głównie o mnie, ale będą się pojawiać też tak zwane "notki tematyczne". Od razu mówię że nie będzie notek codziennie. Ale mimo wszystko mam nadzieje, że będzie wam się podobało. Możecie do mnie pisać na maila: julkablog543@gmail.com, na facebooku: LINK oraz zadawać pytania na asku : LINK. Jeśli chcielibyście jakąś notkę tematyczną itp. piszcie mi o tym na maila i na asku :) Zapraszam do czytania. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♦Każdy komentarz i obserwacja motywuję do dalszej pracy
♦ Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu
♦ Masz do mnie jakieś pytanie? Napisz: julkablog543@gmail.com

Etykiety

2015 (1) atmosfera (1) autumn (1) beauty (4) blog (1) christmas (1) ćwiczymy (1) dziewczyna (1) end (2) Energylandia (1) family (2) fashion (8) flowers (1) forever (1) friend (2) gotowa do działania (1) grass (1) hairstyle (1) hejty (1) hm (1) holidays (4) house (2) inspirations (1) instagram (1) interentshops (1) internet (4) jeans (1) kompleksy (1) koniec (1) kosmetyki (1) koszule (3) Kraków (1) kurtki (1) kwiaty (1) lba (2) leaf (1) lifestyle (25) lucluc (1) lucluc.com (1) mix (1) mountains (1) natura (2) nauka (2) new year (1) nike (1) nivea (1) nominacja (2) nowy rok (1) ootd (1) opinia (1) outfit (1) park rozrywki (1) pasterka (1) photo (3) photographer (3) plany (1) powrót (1) przemyslenia (1) przyjaciel (2) pytania (1) recenzja (2) rodzina (1) school (3) shop (4) shops (1) shorts (1) sights (1) sklep (4) spalamy (1) sport to zdrowie (1) sports (1) sposoby school (1) stolica (1) stylizacja (2) swetry (1) szary (1) szkola (3) szkoła (1) światectwo (1) święta (1) tag (3) Tatry (1) tematyczne (9) thematic (2) top (1) tumblr (1) undertwenty (1) wakacje (3) warsaw (1) Warszawa (1) wigilia (1) wygrana (1) wyzwanie (1) Zator (1) ziaja (1)